het schrijven van waardevolle inhoud, zodat mensen graag een link naar uw website willen leggen Witte hoed vs. zwarte hoed vs. zwarte hoed vs. grijze hoed SEO Dit artikel is mede mogelijk gemaakt door Ralf van Veen, SEO specialist. Zwarte hoeden versus witte hoeden hebben hun oorsprong in westerse films. Het is net als slechteriken versus goeden. Maar neem deze woorden niet te serieus. De meningen over beide SEO benaderingen verschillen vaak van elkaar. Zwarte hoed SEO is een set van onethische praktijken om de rangschikking van een website in de zoekmachine resultaten pagina te verbeteren. Ze zijn ontworpen om zoekmachines te beïnvloeden zonder rekening te houden met de menselijke factor. Zwarte hoed SEO kan u naar de top van de SERP in een korte tijd, maar zoekmachines zal waarschijnlijk straffen en verbieden de website vroeg of laat. Lijsten van inbreukmakende praktijken kunnen worden gevonden in de Webmaster richtlijnen van Google of Bing’s Webmaster richtlijnen. De witte hoed SEO is een reeks ethische technieken die zich aan de richtlijnen en de regels houden. De basisdelen van witte hoed SEO zijn: kwaliteit en relevante inhoud Er is ook een term genaamd de grijze hoed SEO, een praktijk wanneer u minder risico’s lopen in vergelijking met de Black hat technieken. Grijze hoed technieken zijn niet duidelijk gedefinieerd door Google, zodat u duizenden website gebruikers te winnen, terwijl niet wordt bestraft of verloren al uw rankings een dag na. In het algemeen wil je Google niet tot je vijand maken. Dit artikel is mede mogelijk gemaakt door Ralf van Veen, SEO specialist. Zoekmachines Hoe zoekmachines werken Kruipen Kruipen Crawlers detecteren alle hyperlinks op een website die naar andere websites verwijzen. Vervolgens worden die pagina’s steeds opnieuw doorzocht om nieuwe links te vinden. Bots kruipen regelmatig over het hele internet om de gegevens bij te werken. Indexering Pro tip: U kunt controleren welke pagina’s van uw website al geïndexeerd zijn door gebruik te maken van deze zoekmachine: site:domain.com Bovendien, elke keer als het veranderd is, scant onze goede vriend het opnieuw. Houd er rekening mee dat de updates op de website niet zichtbaar zullen zijn in de zoekmachines totdat ze geïndexeerd zijn. De resultaten kiezen Bedrijven met zoekmachines (Google, Microsoft, Yahoo!) houden de exacte berekeningen van hun algoritmes in het geheim. Toch zijn veel rangschikkingsfactoren bekend. Rangschikkingsfactoren Je hoeft niet alle rangschikkingsfactoren uit je hoofd te kennen om SEO te leren, maar het is goed om in ieder geval een basisoverzicht te hebben. Een van de belangrijkste factoren, het backlink profiel is gebaseerd op het aantal en de kwaliteit van de backlinks die naar een website leiden. Het is een zeer vereenvoudigde kijk op de Google-aanpassing van de autoriteit van de website. Elke backlink is in principe een analogie van een academische citatie. Enkele andere belangrijke rangschikkende factoren omvatten (in geen bepaalde volgorde): gebruik van relevante trefwoorden en zinnen Snelle tip: Controleer het domein autoriteit van uw of een andere website om de sterke en zwakke punten te vinden. Hoe mensen gebruik maken van zoekmachines |
https://ralfvanveen.com |