Nadelen van het gehaast opnemen van de telefoon

Vindt jij het eigenlijk erg vervelend om telkens tijdens een vergadering gestoord te worden door de telefoon? Dit is begrijpelijk want niet alleen jij hebt hier last van maar ook de mensen met wie je in de vergadering zit. Gelukkig bestaat er een antwoordservice die bedrijven van dienst kan zijn en de telefoon gedurende de dag kan opnemen. 

Op het werk zijn er veel zaken die afleidend of storend kunnen zijn. Hierbij kan je denken aan socialmedia, kletsende collega’s of de telefoon. Een ringende telefoon kan zeer afleidend zijn en medewerkers kunnen hier ook geïrriteerd van worden. Een inkomend telefoongesprek verloopt efficiënter en effectiever als je van tevoren goed voorbereidt bent. Een goede voorbereiding houdt in dat je: alle benodigdheden bij de hand hebt, zoals pen en papier, weet hoe de telefoon werkt, inzicht hebt in de structuur van de organisatie en zorgt dat er geen storende geluiden op de achtergrond te horen zijn.  Maar als een bedrijf niet over een receptie beschikt, nemen verschillende werknemers de telefoon op. Hierdoor worden zij dus gestoord van hun andere werkzaamheden en kunnen gehaast opnemen. Dit is omdat zij nog verschillende zaken moeten afhandelen en het nut niet inzien van het correct opnemen van de telefoon.

 Het correct opnemen van de telefoon is zeker belangrijk, omdat dit voor vele de eerste indruk  van het bedrijf is. Als de telefoon niet professioneel wordt opgenomen kan dit de imago van het bedrijf beschadigen. Klanten kunnen ontevreden reverenties plaatsen op verschillende sites en het bedrijf kan ook de klant kwijt raken. Het bedrijf antwoordservice-telefoonservice.nl  heeft verschillende telefonistes tot hun beschikking met minimaal 4 jaar ervaring in soort gelijke functie.  Zij zorgen er voor dat zij zich inlezen over de diensten, normen en waarden van het bedrijf en passen zich hierop aan. Zij beantwoorden de telefoon op een professionele wijze en sturen na elk telefoongesprek een verslag over wat er is besproken. Met behulp van een antwoordservice wordt de telefoon gedurende de dag opgenomen!

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/